środa, 18 kwietnia 2012

remont domu rozpoczęty!!!

blog trochę się zmienił graficznie, ale niewiele. robiąc wiosenne porządki pomyślałam również o moim "pamiętniczku" ;)
siedzę znowu sama. Niedźwiad wyjechał do Poznania już wczoraj i wróci dopiero w niedzielę. męczy mnie samotność. Matylda z Tymonem w szkole i tylko Lena jest ze mną. za dwa tygodnie kończy swój pierwszy roczek więc póki co nie możemy sobie posiedzieć i pogadać. Do tego popsuła mi się maszyna do szycia i dopadło mnie jakieś niechciejstwo. leń. zwyczajny dół. mam nadzieję, ze minie szybciej niż mnie dopadł.
a poza tym wzięłam się za remont domu. rozbijam ściany, zdejmuję stare deski podłogowe, myję ściany żeby następnie dostać się do tynku... uwielbiam to robić. i liczę na to, że święta Bożego Narodzenia spędzimy w nowym domu. tylko nie zawsze Lena mi pozwala, a do tego jest bardzo zimno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz